DE'XANDRA INSPIRED PERFUME

DE'XANDRA PERFUMES : 8 TIPS PENTING PERFUMES !

06:18



8 TIPS PENTING PERFUME :
.
.
1) KENAPA SESETENGAH PEWANGI ADA TEMPOH TAHAN YANG BERBEZA SETIAP ORANG? 
  • Sebab kulit manusia ada 2 jenis iaitu kering dan lembap (berminyak). Untuk kulit berminyak bau perfume akan tahan lebih lama berbanding dengan kulit kering kerana kulit berminyak ada pelembap semulajadi.
.
2) KENAPA BAU MINYAK WANG KADANGKALA BERBEZA PADA SETIAP ORANG. 
  • Untuk pengetahuan anda, diet dan umur mempengaruhi bau wangi pada kulit. Dalam perfume ada macam² campuran minyak. Sesetengah minyak2 itu pula kadang² meresap masuk dalam kulit sesetengah orang dan tak pada kulit orang lain. Ini akan mencipta tak keseimbangan pada kulit.
.
3) BAGAIMANA NAK KEKALKAN BAU PERFUME KAT BADAN? 
  • Kalau nak bau perfume tahan lama sebelum spray kat badan, sapukan sikit moisturizer atau bedak supaya bau perfume tu tahan lama or spraykan sikit kat rambut.
.
4) JANGAN SPRAY DI BAJU. 
  • Bukan tak boleh tapi kurang digalakkan. Sebab ia boleh merosakkan baju dan nanti takut ada tompokan di baju terutamanya baju berwarna putih. Kadang² ia boleh timbulkan bau tengik juga sebab bau perfume dah bercampur dengan peluh lama pada baju anda. So, anda dinasihatkan spray sikit je kat baju.
.
5) KENAPA PERFUME ADA ALKOHOL? 
  • Sebab alkohol akan membuatkan pewangi mengeluarkan bau wangi apabila disapu pada kulit.
.
6) BERAPA LAMA HARUMAN BOLEH BERTAHAN PADA KULIT? 
  • Pewangi boleh bertahan pada kulit dalam masa 4 jam atau lebih, tapi baunya tidak sama dengan bau asal lagi sebab perfumes ada beberape tone bau yang akan bertukar pada beberapa jam tertentu.
.
7) CARA TERBAIK MENJAGA PERFUME? 
  • Simpan perfume pada suhu bilik. Elakkan daripada suhu yang terlalu panas atau terlalu sejuk. Ingat ye, perfume jugak tidak boleh didedahkan dibawah sinaran matahari dalam tempoh yang lama.
.
8) BERAPA LAMA PERFUME BOLEH DISIMPAN? 
  • Pewangi tidak akan bertahan lama. Ia bergantung pada kualitinya. Biasanya ia hanya mampu bertahan dalam tempoh masa 3 atau 4 tahun dari tarikh perfumes dihasilkan.



Camana nak dapatkan 
Cerr tengok bawah nih....
.Jangan lupa save nombor kat bawah ni tau.

KAMI MERUPAKAN AGEN SAH BAGI KUALA LUMPUR !
 Fast Respond 
 #Whatsapp : +60173288087 
 Dropship Diperlukan 
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
“The Best Fragrance is De’Xandra” 
"Ingat Perfume, Ingat @dexandra_byIntan 
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
πŸ“ Sebotol 35ml. EDP.
πŸ“ Harga 1 botol RM65 [SEM]
πŸ“ Harga 2 botol RM120 [SEM]

Nak wangi? πŸ“²Whatapps +60173288087 sekarang.πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Nak beli sangat? πŸ“²Whatapps +60173288087 sekarang.πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Nak reward diri sendiri? πŸ“²Whatapps +60173288087 sekarang.πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Nak tambah pendapatan ? πŸ“² Telegram +60173288087 sekarang.πŸ‘πŸ‘πŸ‘



TEASER :
Sebotol (3ml) : RM10 / Bottle
TIDAK TERMASUK POS LAJU


PENGHANTARAN

KAMI HANYA MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1-3HARI BEKERJA
NO RUJUKAN / TRACKING NO AKAN 
DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


Cara Pembelian DE'XANDRA PERFUMES
 Terus Whatsapp ke +060173288087

You Might Also Like

0 comments

chkme seo

SEO Reports for mummyrinazonebeauties.blogspot.my